ku


tirsdag den 28. maj 2013

En måned tilbage...


Jaaa, der er kun en måned tilbage af skoleåret.. Jeg vil virkelig ikke have at det skal stoppe.
Synes det er så uvirkeligt, at det sted jeg har boet, spist, grinet, grædt, bare alt i alt været i nu 9 måneder pludselig bare forsvinder....
Jeg søger desperat råd fra tidligere efterskoleelever: Hvordan overlever i at stoppe?
Jeg kan ganske enkelt ikke se noget positivt i det, andet end at jeg kommer hjem og igen for oprettet min "normale" døgnrytme(Som jeg egentlig lidt har savnet), men ellers er det jo bare røv og nøgler at stoppe... :(
-
Faarevejle Efterskole har givet mig så mange oplevelser, grin og sidst med bestemt også vigtigst: Venner for livet!

... Vil stoppe med at klynke nu, og i stedet gøre mig et forsøg med at tegne et motiv til bagsiden af vores hustrøje..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar