ku


lørdag den 22. juni 2013

Alt for mange bogstaver...


Egentlig ved jeg ikke helt hvor jeg skal begynde.. Er træt, rastløs og vil egentlig godt bare tilbage til min elskede efterskole..

Det der sker er at nogle lokale oppe ved min efterskole, har valgt at terrorisere vores efterskole det seneste halve års tid, ved smadrede vinduer om natten(Ganske vidst med os sovende i vores senge på den anden side..), ildspåsættelse af et elevhus og indbrud i op til ti af elevhusene.. 
Her i denne uge eskalerede det hele så med, at de natten til onsdag valgte at "baldre" samtlige vinduer i stort set alle elevhusene.. Op til flere elever vågnede op med glasskår ud over sig.. 
Dagen efter var hele skolen i chok, og det vrimlede med vigtige mennesker i uniformer... 
Natten til torsdag valgte de så at smadre et enkelt vindue mere - Og det skal lige siges at efter natten til onsdag havde min forstander hyret en vagt til at gå rundt på skolen HELE natten. Og ham vagten så så personen der smadrede vinduet og løb derefter efter ham.. Personen blev så fanget og anholdt. Allerede dagen efter blev han løsladt igen.. Kan egentlig ikke finde en enkelt fornuftig grund til hvorfor!

Timerne gik og natten til fredag forløb uden problemer.. MEN så i går aftes da vi(Os elever der havde valgt at tilbringe den sidste weekend oppe på efterskolen) rundt om bålet og grillede skumfiduser. Det var skide hyggeligt - OG LIGE PRÆCIS SÅDAN SOM DEN SIDSTE WEEKEND PÅ SKOLEN SKULLE VÆRE! Meeeen så kom Heidi(vagtlæreren) og sagde at vi skulle skynde os hen i spisesalen - OG at det her altså ikke bare var en eller anden form for prank, men derimod dødsens alvor..

Da vi så kom hen i spisesalen fik vi så af vide, at en af de lokale havde truet en af eleverne(en af mine ekstremt gode venner) med en kniv. Derefter sagde de så at det samtidig også var for farligt for os at være oppe på skolen, så vi blev nødt til at ringe til vores forældre og få dem til at hente os... Det var forfærdeligt. Stort set alle græd.. Både tanken om hvad der var sket og hvor forfærdeligt ham eleven måtte have det, og tanken om at det her måske var sidste gang vi var samlet som efterskole gjorde at vi alle sad helt uforstående med tomme blikke og græd... 

Jeg var hjemme ved midnatstid.. Faldt først i søvn kl 2..

Nu vil jeg godt bare tilbage til skolen.. Lige præcis i dag er der kun en uge tilbage af skoleåret. EN FUCKING UGE!.. Vi ved ikke engang om vi overhovedet kommet tilbage til skolen, eller om det farvelknus vi gav i går, var det endelig farvelknus.. Men jeg vil og kan ganske enkelt ikke acceptere at året slutter på den her måde. Hvad med galla? Hvad med afslutningsturen? Hvad blev der af at nyde den sidste tid på efterskolen.. ?

Dem der har gjort det, har jeg absolut INTET tilovers for. Kan virkelig ikke forstå hvordan de kan fornuftiggøre idéen "at ødelægge et helt efterskole år" på den her måde? Hvis der er noget de er utilfreds med, hvorfor så løse det på den her absurde måde??!! - Jeg ved virkelig ikke hvad der er gået galt, men en ting er sikkert; jeg tillader simpelthen ikke at de vinder!!! Skoleåret 12/13 er først slut om en uge, og jeg kan love dig for at jeg nok skal få den uge!!!!!!!!!!
--

Nu til noget helt andet; for lidt lykkeligt sker der dog i mit liv. 
Mandag eftermiddag fik jeg et længeventet opkald fra Aurehøj Gymnasium; JEG ER KOMMET IND!!!! Det helt sindssygt. Tænk at min klage er gået igennem?!? Kan virkelig ikke sige andet end jeg er ovenud lykkelig, for at jeg nu med 100% sikkerhed kan sige, at jeg den 14. august møder op på AU. Det lækkert!!!
Noget andet "gladgørende" er at jeg har fået 12 i ALLE mine mundtlige prøver. Engelsk, Fysik, Dansk og Matematik!! Det så lækkert. Jeg fik også 12 i dem alle sidste år, så egentlig har jeg ikke prøvet andet end at få 12 til en mundtlig prøve, hvilket jo er helt ubeskrivelig cool(synes jeg selv). Er virkelig stolt af mig selv - Eller rettere; kan egentlig ikke helt beskrive hvor stolt jeg er af mig selv. JEG KAN JO GODT! 
--
Såå mit liv er sådan lidt blandet for tiden.. Men vil egentlig godt bare tilbage på efterskolen - Og helst så hurtigt som muligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar