ku


onsdag den 5. juni 2013

kun 24 dage tilbage.......


Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Der er kun 24 dage tilbage af det mest fantastiske, oplevelsesrige og til sidst men ikke mindst mest sociale år i hele mit liv. 
Jeg er ovenud lykkelig over at jeg overhovedet fik muligheden for at komme på efterskole - Og jer der måske kender mig, eller har fulgt bloggen de seneste år, ved hvor stort et ønske det var for mig at få det her år. Jeg fik det - Efter lang tids venten - Nu det snart slut - Og jeg ville for alt i verden ikke ha' været foruden det. FFE 12/13 er for alvor blevet en del af mig! 

Lige nu sidder jeg omgivet af fysiknoter og "prøver" at koncentrere mig. Deeet går ikke så godt. Skal op på fredag, så der er lidt til endnu - Meeeen er stadig utrolig stresset. Ville egentlig godt bare have at alle de her mundtlige prøver forsvandt, så jeg kunne nyde de sidste uger af mit efterskoleophold i fulde drag - i stedet for at sidde inde på et lunkent værelse og læse op... Eh..
Fik forresten 12 i mundtlig engelsk. Det virkelig lækkert. Fortsætter bare den vilde 12-talsstil fra sidste år. Det egentlig ret vildt; jeg har ikke fået andet end 12 til nogen af de mundtlige prøver - Nogensinde. Er op på 5 12-taller. Halleluja da for det. Ved ikke helt hvor det kommer fra.. 

I aften skal alle drengene trække galla-partnere. Er virkelig spændt på hvem jeg får - Og for hvordan han har tænkt sig at "invitere mig ud." Senest om tre uger ved jeg hvem det er. Halleluja da..
Nissen og jeg 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar