ku


lørdag den 15. juni 2013

To uger tilbage............

Jeg har det virkelig godt. Livet på FFE er for alvor blevet en leg. Elsker det af hele mit hjerte.
I de seneste uger har jeg formået at få 12 i både Engelsk, Fysik og Dansk mundtlig afgangsprøve. Det virkelig lækkert når det man har knoklet med endelig giver pote.

I går, fredag, var jeg på hustur med mit dejlige hus Syrenen. Vi spenderede vores tid på fisketorvet hvor vi var i biffen og derefter på restaurant - MED "ALL YOU CAN EAT" BUFFET!! Ved cirka 7-tiden tog halvdelen af huset hjem, meeeeen Karl, Cecilie, Magnus, Jonathan og jeg valgte at blive og tøffe lidt rundt i nogle butikker... Vi forlod først fisketorvet da butikkerne var lukket....

JEEEEEG er blevet inviteret ud til galla - Og så endda på den sødeste måde!
Det hele står sådan til, at alle drengene på skolen i tirsdags trak navnet på den pige de skal til galla med. Derefter gælder det så om at invitere sin "date" ud på den bedste måde..
Allerede dagen efter blev jeg inviteret ud(og det var vidst meget godt, eftersom jeg allerede timerne efter var ved at dø af nysgerrighed). Det gik sådan til at Rambow(min gallapartner) kom ind i spisesalen til frokost (hvor vi alle sad samlet), iført skjorte og med med en buket blomster i hånden, hvorefter han læste et digt op - Et digt der så viste sig var til mig. Blev så glad og flov på samme tid; for det var jo mega sødt at han havde taget tid til at arrangere alt det her, men samtidig også mega flovt fordi alle derefter bare kiggede på en.. MEN, er mest af alt glad. Havde aldrig troet at jeg ville blive inviteret ud på den måde; og så endda som den første overfor alle de andre!

Kjolen fandt jeg i gemmerne i går. Har ganske enkelt ikke råd til at investere i en ny. Men den jeg har fundet frem er nu også yderst flot. Det er en fin lyserød sag jeg har arvet af min søster, og jeg elsker den!!!! Sidste gang jeg havde den på var til min konfirmation med min fars familie, så lidt halvgammel er den nu - men den er lige mig og passer perfekt til mine brune stiletter!!!

Dagen i dag har jeg mest af alt brugt på at kæmpe mig ind og ud af diverse busser, toge og såment da også ligefrem togbusser; og jeg vil lige sige til mit forsvar at jeg ikke ligefrem havde en let oppakning med! Havde sågar stråhat på!!!! Ville ganske enkelt have den med her op på skolen, og da der ikke var plads i min ellers yderst propfyldte kuffert, blev jeg nødt til at tage den på. Sååå hvis i har set en lyshåret pige med stråhat, plateausko og kæmpe rød kuffert, sååååå har det nok været mig!
Min destination i dag har været Faarevejle Efterskole. Den allersidste togtur herop. Puhaaa... Skulle rigtig herop i morgen først, men da jeg pludselig ikke skulle på arbejde alligevel, valgte jeg at daffe herop så hurtigt som muligt. Vil sgu ikke "spilde" en dag hjemme, når jeg kan være heroppe.

Om præcis to uger sidder jeg hjemme på mit værelse og græder snot. Om præcis to uger er denne fantastiske rejse slut. Det er ærligtalt ikke til at fatte. Om præcis to uger er jeg tidligere elev på Faarevejle Efterskole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar